Vieraskortti

Seuran jäsen voi lunastaa vieraalleen vieraskortin.

Vieraskortin lunastus on tehtävä aina isännän toimesta. Vastaavasti vieraan on aina kuljettava metsällä jäsenen kanssa (yksinpyynti on kielletty). Vieraan saama saalis vähennetään myös jäsenen kiintiöstä. Vieraskortti on 10 €/ vrk /hlö  ja se on henkilökohtainen.
Vieraskortin voimassaolo alkaa ilmoitettuna aloitusvuorokautena klo 00:00 ja päättyy ilmoitettuna päätöspäivänä klo 24:00.

Vieraskortin voi lunastaa täältä täyttämällä alla oleva lomake.

Huom! Tämä tulee tehdä etukäteen ennen metsästystapahtumaa)

1. Täytä vieraskorttilomake jokaisesta vieraastasi
  2. Suorita yhdistyksen tilille maksut vieraistasi (OP: FI05 5163 7120 0124 37) ja erittele "Viesti/Viite teksti" -kenttään kunkin osallistujan nimet ja tarkasti metsästysajankohta (dd.mm - dd.mm.2023). Voit sisällyttää maksuun kaikkien vieraskorttien summat, muista kuitenkin erittely lisätiedoissa.
  3. Maksukuitti on oltava tulostettuna mukana metsällä, seuran jäsenillä on oikeus pyytää tulostettu kuitti esitettäväksi tarvittaessa
  4. AINA ON  TÄYTETTÄVA VIERASKORTTILOMAKE JA MAKSETTAVA VIERASKORTTI ENNEN METSÄSTYSTÄ !

Peltokorven ja Välikylän metsästysseura ry
Vieraskortti

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.